Assalammualaikum ♥hey ! thanks for coming my diary . Ini tempat aku meluah kan perasaan aku sedih suka duka nak lepaskan geram everything laa . Tak suka jangan tengok okay hanya blog ni sahaja yang tahu tentang aku ♥ Be my followers okay and i will hit you back lastly iloveyou my friends ♥ ♥ !

SO BORED AT SCHOOL :'( WHERE ARE YOU TEACHER ?

bosan bosan bosan and BOSAN tahap dewaa , hari nie en serupa aku takyah pegi sch laa satu subjek saje belajar , yg lain cikgu entah mane . makan gaji buta agak err , naik fedap aku dekat sekolah , mcm org gilo tak tentu arahh kitorangg dibuat err masing-2 dengan hal masing-2 kebab dah tentu  laa pegi jual minyak dekat block form3 , ade yg tidur ade yg makn , ade yg lepak . memang bosan gilagilabab* macam mne laa cikgu sekarang nie kan , aku pun tak tau laa if SPM mcm mne nnti , heisshh hope boleh buat laa , tadi patut balik pukul 2.00ptg , nie pukul 145 aku dah kua sch dahh , huh sangat bosan laa sch ampngn nie , daa laa bdk-2 mcm bngangg , suke nyakat aku tengah takde mood APE PUN TAK BOLEH LAA , apa lagi nak buat ? Duk goyang kaki , buat hal masing-2 sudah laa an , school not stupid , but all teachers soo dam*  ! ! !
hey dear , thankyou read my story ♥

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.