Assalammualaikum ♥hey ! thanks for coming my diary . Ini tempat aku meluah kan perasaan aku sedih suka duka nak lepaskan geram everything laa . Tak suka jangan tengok okay hanya blog ni sahaja yang tahu tentang aku ♥ Be my followers okay and i will hit you back lastly iloveyou my friends ♥ ♥ !

HB FOR MY LITTLE BROTHER ILY ALIFF NAJMI - ADIK KANDUNG

assalammualaikum



     Tajuk berkenaan di atas adelah , birthday adik aku . Adik kandung aku sendiri okayy . HAHA , HB dekk umur kau dah besar sekarang kan dikk , besar tak besar tapi dah 11 thn laa jugak kan

ツ . dah tua dah adik aku nie , hope panjang umoo yee dik , aku nak beli kan present tuk kau pun takde duit dikk , if aku keja aku dah lama bawak kau pegi makan dekat mana kau nak kau cakap je .

nie aku tak keja mcm mna mahu beli kan hadiah tuk kau . takpe , lpas spm nnti aku beli kan kau hadiah tpi tggu burthday kau tahun depan laa okayy -,- haha , kau aa adik aku yg aku ade skang nie , kau sorang je laa yang aku jage dlm kuarge nie , haha belajar rajen-2 okay jgn jadi pemlas tahu . belajar rajn tau aku nie tak tahu laa spm mcm mna nnti dekk , aha kau sorangg je anak laki dalam nie . ahaa sygg kau dikk , kalau upsr nnti kau dapat 4 A ak bgi kau jam G-SHOCK wane putih kau nak kan , kau ade mintak umi tapi umi bajet takk cukup kan kan , nanti aku beli kan kalau dpat 4A , kalau semua A , aku beli kan kau HP ape ape pun janji bole contact family okay , tapi tunggu aku kerjaa laa yee dikk , sayangg kauu lahhh dikk <3 


hey dear , thankyou read my story ♥

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.