Assalammualaikum ♥hey ! thanks for coming my diary . Ini tempat aku meluah kan perasaan aku sedih suka duka nak lepaskan geram everything laa . Tak suka jangan tengok okay hanya blog ni sahaja yang tahu tentang aku ♥ Be my followers okay and i will hit you back lastly iloveyou my friends ♥ ♥ !

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI :)

nampak tak cupcake yg ditulis SELAMAT HARI RAYA , haha . Comel kn ? Aha , sempena hari nie last puasa , buat laa kebaikan yaa . Pada kawan-2 yang aku kenali , pada org yang mengenali aku , aku memohon maaf kalau aku ade buat korang sakit hati , buat korang terasa , buat korang malu depan orang , or anything what else bad you friendss , aku mintak maaf sangat sangat , sempena raya nie , harap kau org maaf kan aku dri hujung rambut smpai hujung kaki , halal kan makan minum aku , siapa yang pernah belanja aku or pakai aku ke , halal kan la yaa , Mana yang aku bergaduh tuu , lupakan je laa ok . Kita same-2 berubah yaa , jangan jadi MANUSIA BERTOPENGKAN SYAITAN , jdi laa seorg yg jujur , amanah , taat dan buat la org  percaya pada kita :) Siape  balik kampung , aku doa kan semoga perjalanan nya sampai dengan selamat , hari nie hari last tiada seksaan kubur , siape-2 yg tiada ayah atau mak , atau anak yatim . Jangan la sedih raya tanpa keluarga , sebab nya anak yatim piatu adalah tinggi dri anak biasa yg ade keluarga , anak yatim piatu sangat disayangi ALLAH SWT , sedekah al-fatihah yaa , family and diri sendiri sangat penting dalam hidup . Jangan laa sedih or menangis di pagi raya :) Sekali lagi , aku nak mohon maaf dari kawan yg mengenali aku <3 #aku sayang korang semua :3
hey dear , thankyou read my story ♥

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.