Assalammualaikum ♥hey ! thanks for coming my diary . Ini tempat aku meluah kan perasaan aku sedih suka duka nak lepaskan geram everything laa . Tak suka jangan tengok okay hanya blog ni sahaja yang tahu tentang aku ♥ Be my followers okay and i will hit you back lastly iloveyou my friends ♥ ♥ !

SHAFIQ JOHARI- JUST ADK ANGKAT :)

Assalammualaikummm ! Ehemmehemm ! See entry aku ? Adik baru means adik angkat bukan mama aku na beranak lagi . Hihihi :)) Okayy btw akak happy tau . Adk sporting sangat . Tak cepat sentapp ! Adikk caring iloveitt --. Akak nak mintak tolong - tolng jangan ada kakak lain yaa because tak suka share kasih sayang ni . Akak dah cakap dengan kau en dik . So inGat laa yaa , if kau buat juga dik tak tahu laa dikk :'( akak redha jehh . Andd , kakak nak kau study betulbetul tahu . Next year 2012 adik spm kan ? So better fokus study eyy ? Gf takyahh pkirpkir ann . Akak nak kau cri yang terbaik tuk kauu . Bukan cri yang tak reti masak . HAHAHAHA ! tergelak sorang2 -.- ingat tauu . Jangan nak bergf2 noww -.- Akak tak nak kau macam ex adk akak dulu cepat sentapp . Sebab tak call 2hari pun bole jadi punca break . Kelakar laa tapi benda dah lepas , forget it yaahh ! Ok , akak nak gtau nii jee . Aka syg kau sangat :)) Assalammualikumm :)
hey dear , thankyou read my story ♥

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.