Assalammualaikum ♥hey ! thanks for coming my diary . Ini tempat aku meluah kan perasaan aku sedih suka duka nak lepaskan geram everything laa . Tak suka jangan tengok okay hanya blog ni sahaja yang tahu tentang aku ♥ Be my followers okay and i will hit you back lastly iloveyou my friends ♥ ♥ !

GEMUK PLUS PENDEK , SIS MISS KAU :(

Assalamualaikumm whai blogger :)) Pic budak kat ats ni , adik kesayangan aku ( RARA ) dia sorang jee adik pompan aku . Cheett ! -.- adik boy dah takde dah gone . Akak lama kan dengan kau dikk , sayang kau sangat sangat . Rindu kau lebih-lebih . Lepas nihh takde sape nak gedik dengan aku dah kan . Akak akan menamat kan zaman sekolah . Kau lagi setahun je kan sekolah , next year kau SPM lakk, kau belajar laa elok-elok okay . Kau jangan jadi macam akak nii , dah nak exam besar baruu nak baca buku semua , memang tak masuk otak tahu . Apa akak nak cakap akak miss kau sangat budak pendek . Takde lagi laa kau nak gaduh+gedik dengan aku dekat sekolah kan ? Takde lagi laa kau nak rehat sama-sama dengan akak . Takde lagi akak nak buat kau nangis kan ? Haha , akak exam kau tak datang sekolah dah . Akak akan rindu kau dik :) rindu sesangatt . Kau mna tahu pendekk . Kau thu nak makan KARIPAP 5 jee . Haha , ni jelaa akak nak bgthuu . Akak sayang kau lebihh :)) ILOVEYOU and IMISSYOU .
hey dear , thankyou read my story ♥

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.