Assalammualaikum ♥hey ! thanks for coming my diary . Ini tempat aku meluah kan perasaan aku sedih suka duka nak lepaskan geram everything laa . Tak suka jangan tengok okay hanya blog ni sahaja yang tahu tentang aku ♥ Be my followers okay and i will hit you back lastly iloveyou my friends ♥ ♥ !

HAPPY HAPPY ツ

Assalammualaikum , hai and selamat malam semua ツ err dah makan ke belum ? Haha , sengal aku ni -.- Err apa aku nak story malam-malam macam nii ツ okay now apa aku nak cakap aku happy gila babi laa ! Okay bangun pagi tadi syaran call aku pakai num rumah dia tapi aku tak angkat sebab aku tidur mati HAHA ! Then aku terjaga aku text syaran pakai num mak aku suruh call balik sebab niat aku hari ni nak cari kerja -.- bak kata mak aku nawaitu nak kena ikhlas(skema ayat aku) okay aku mandi bekpes pagi . Then aku kuar dengan sayang aku(syaran) dia teman aku pergi cari kerja . Okay dia datang rumah aku jemput aku hihi omeyy kauu b ツ then kau bawak aku sampai laa terminal one -.- aku interview sana dalam terminal ada parkson so aku interview kerja parkson . Then ada china boy bawak aku pergi office nak isi borangg semua . Okayy syaran tunggu dekat luar lama gila tunggu aku sian kau sayangg demi aku tunggu dekat luar lama-lama . Risau aku buat hal kan b ? Semalam dah laa gaduh teruk gila dengan kau pasal kau kiss perempuan kan . Iydaa yang kau agung-agungkan pun mintak maaf dekat aku -.- tak kisah hal kau . Tapi aku boleh buat kalau kau boleh kan b ? Okay tuu kisah semalam dah settel sebab banyak kali kau mintak maaf and merayu dekat aku sweet sangatt kau syarann . Okay dah cerita aku menyimpangg sangat dah ni haha thennn aku diterima kerja and mulai esok start la aku kerja lepas ni tak ada la aku nak mengadap laptop lagi kan kan ? then aku call mak aku , bagi tahu aku dapat kerja alhamdulillah lah aku dah kerja esok nawaituu nak tolong mak aku okay ! Habis story pasal kerja aku pergi jalan-jalan dengan syaran satu terminal kejap then aku pergi taman anggerik di senawang teman dia jumpa kawan dia dekat cc ツ sampai cc jumpa la kawan si syaran tuh then lan(kawan syaran) ajak main game pulakk aku pun join saje laa layan game . Best jugak main game , paling aku suka masa syaran fokus main game then aku sebelah dia tengok dia main game dia bisik dekat telinga aku " aku sayang kau b " hahaha ! sumpah sayang lebih dengan kau , even kau meluahkan dekat cc yang tak seberpa tuhh tapi kau omeyy sangatt -.- tapi apa yang penting aku happy la dengan kau syaran . Happy gila babi ! Syang lebih dengan kau ツ muahmuah :-* dekat pp kau gemokk !
*thankyou sebab jaga aku tau syaran *thankyou sebab kau berubah sebab semalam kantoi dengan aku ツ *muhammad syahran bin abdul jalill ツ
hey dear , thankyou read my story ♥

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.